La cinema - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Ana: Buna Eva, ce spui, ai chef sa mergi azi la cinema?

Eva: Buna Ana, este vreun film frumos?

Ana: L-am auzit pe Marius vorbind despre o comedie romantica care de-abia a iesit. Mergem?
Eva: Hai sa mergem, oricum n-am nimic de facut si nici nu vreau sa stau singura acasa.

La cinema

Ana: Am dori doua bilete in primele randuri ca sa putem vedea mai bine, va rugam!

Eva: Cata lume, trebuie sa fie foarte interesant acest film! Sunt nerabdatoare!

Ana: Sigur, Marius mi-a vorbit cu foarte mult entuziasm despre el si sunt curioasa sa vad despre ce-i vorba. Nu mi-a dat amanunte.

Eva: Sa luam niste floricele si ceva de baut. Platesc eu azi!

Ana: Da, sa luam dar grabeste-te ca urmeaza sa inceapa filmul.

Eva: Poftim.

Ana: Multumesc. Acum, taci! Incepe!

Dupa film:

Ana: Ce actor talentat este Brad Pitt, ca sa nu mai vorbim despre cat este de frumos.

Eva: Da, a fost minunat in acest rol, ai facut o alegere foarte buna.

Ana: Ti-am spus, Marius nu greseste niciodata, e expert si iubitor de filme.

Eva: Si actrita din rolul principal a jucat bine, mi-a placut asa de mult!

Ana: Si mie, este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut in ultimii ani.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url