Agentie Imobiliara - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Agentul: Buna ziua, doamna, luati loc, va rog.

Dana: Multumesc. Buna ziua si dvs.

Agentul: Cu ce va pot ajuta?

Dana: Caut un apartament cu doua camere.

Agentul: De cumparat sau de inchiriat?

Dana: Vreau sa-l cumpar pentru mine si sotul meu.

Agentul: Ce zona preferati, aveti vreo idee?

Dana: Da, as vrea sa fie aproape de zona Piata Unirii, daca aveti ceva disponibil.

Agentul: Deci, cautati o zona centrala.

Dana: Da, vreau sa fiu aproape de parinti.

Agentul: Am inteles, acum caut ceva potrivit pt. dvs. Doriti un apartament intr-un bloc nou sau vechi?

Dana: Nu foarte vechi, dar nici neaparat nou.

Agentul: Uitati, am gasit unul la 5 minute de Piata Unirii, intr-un bloc construit in 2000.

Dana: Mm, destul de nou. Ce dotari are?

Agentul: Sufragerie si un dormitor, baie, bucatarie, balcon, hol, o suprafata totala de 80 metri. Costa 100.000 de euro negociabil.

Dana: Da, e perfect. As vrea sa-l vad.

In apartament:

Dana: E intr-adevar frumos si spatios, iar zona e exact ce cautam de atata timp.

Agentul: Si pretul e ok, dupa parerea mea. Doriti sa-l luati prin banca sau numerar?

Dana: Numerar, mi se pare perfect. Sotul meu va fi incantat!

Agentul: Atunci, diseara la ora sase va astept impreuna cu sotul sa faceti contractul de vanzare-cumparare cu proprietarul.

Dana: Perfect, multumesc doamna! Sunteti foarte amabila!

Agentul: Pentru nimic, ne vedem la sase!

Dana: Pe mai tarziu!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url