Casatorie - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Ana: Buna , draga mea, ce mai faci? Ce placere sa te revad!

Laura: Buna matusa! Sunt atat de fericita ca ai reusit sa ajungi la nunta mea care va fi maine!

Ana: Spune-mi , te-ai pregatit? Cum au evoluat lucrurile? A trecut atata timp de cand nu ne-am vazut!

Laura: Asa este, intai am rezervat localul , un restaurant de 80 de persoane, apoi am mers la preot ca sa stabilim
data cununiei religioase, lista invitatilor am facut-o acum doua luni cand am trimis si invitatiile.

Ana: Si cununia civila?

Laura: Am facut cununia civila saptamana trecuta.

Ana: De ce acte ati avut nevoie pentru cununia civila?

Laura: De certificatele de nastere, de doi martori, si de certificatul de botez.

Ana: Am inteles, si in luna de miere unde ati decis sa mergeti?

Laura: Mergem o saptamana in Franta, la Paris, sunt atat de nerabdatoare!

Ana: Si spune-mi, rochia de mireasa?

Laura: N-am aratat nimanui rochia de mireasa, vreau sa fie o surpriza pentru toti. Am facut cinci probe pentru rochie. Dar, daca vrei, iti arat pantofii de mireasa.

Ana: Sigur, cum sa nu. Si celelalte detalii?

Laura: Programarea pentru coafura si machiaj este la opt dimineata. Si azi, la patru , trebuie sa ma duc la cosmeticiana.

Ana: Ce flori ai ales pentru buchetul de mireasa?

Laura: Trandafiri albi, sunt preferatii mei.

Ana: Ce altceva mai trebuie sa faci, meniul, l-ai ales?

Laura: Meniul clasic, pana acum e totul in regula.

Ana: Sunt atat de fericita pentru tine, de parca eu as fi mireasa! Sa nu uitam orezul!

Laura: Da. Iti imaginezi cum sunt eu. Iti multumesc matusa ca esti aici cu mine!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url