Despre Profesie si Munca - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Maria, Andreea, Alina, George si Robert sunt prieteni. Ei ne vorbesc astazi despre ocupatiile lor. Sa vedem ce spun:

Maria: Eu sunt doctor, pediatru mai exact. Imi plac mult copiii, si dintotdeauna mi-am dorit sa devin medic. Meseria mea implica multa responsabilitate, dar e foarte frumos sa vindeci persoanele cele mai sensibile, copiii.

Andreea: Eu sunt contabila de cinci ani. Imi place ocupatia mea si sa lucrez cu cifrele. Dar s-o lasam si pe Alina sa vorbeasca despre ocupatia ei!

Alina: Buna tuturor! Ma cheama Alina si sunt secretara la o firma de vanzari prin internet. Vorbesc mult la telefon si folosesc calculatorul in fiecare zi.
Intalnesc mereu lume noua si trebuie sa vorbesc mult in limba engleza deoarece avem multi clienti straini. Imi place ceea ce fac si nu as vrea sa-mi schimb locul de munca.

George: Sunt George si sunt profesor de matematica. Lucrez la un liceu teoretic din Bucuresti. Sunt pasionat de meseria mea.

Robert: Eu sunt functionar, si , la fel ca Alice, lucrez cu publicul. Adesea, intalnesc persoane foarte dificile, si nu e usor ceea ce fac, dar de acum sunt deja zece ani de cand lucrez in acest birou si m-am obisnuit. Tu cu ce te ocupi?
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url