La Farmacie - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Maria: Buna ziua, doamna.
Farmacistul: Buna ziua, spuneti-mi cu ce va pot ajuta?
Maria: Din pacate am racit, am febra, ma doare capul si ma dor oasele foarte tare. Ce ati putea sa-mi dati?
Farmacistul: Da, pentru febra va dau un antipiretic, o folie de paracetamol, trebuie sa luati doua pe zi, dimineata si seara.
Maria: Am inteles, si pentru durerile de oase ce pot lua?
Farmacistul: Pentru oase va recomand un analgezic puternic pe care trebuie sa-l luati de trei ori pe zi.
Maria: Si aceste medicamente au efecte adverse?

Farmacistul: Da, paracetamolul creaza o stare de somnolenta, de aceea trebuie sa stati in pat, acasa, si trebuie sa va protejati de frig pentru ca raceala sa treaca mai repede.
Maria: Aveti dreptate.
Farmacista: Va sfatuiesc sa beti lichide multe, si in special ceai, pentru hidratarea corpului, si sa consumati mai multe fructe si legume in aceasta perioada.
Maria: Cat va datorez pentru aceste medicamente?
Farmacistul: Imi datorati 15 euro pentru tot.
Maria: Uitati aici, va multumesc domnule, o zi buna.
Farmacistul: Eu va multumesc, sanatate!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url