La Mecanic - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Paul: Buna , Marian, ce mai faci? Ce placere sa te revad. Ce te aduce pe-aici?

Marian: Buna, Paul. Eu sunt bine, multumesc, dar am probleme cu masina.

Paul: Ce are masina?

Marian: Motorul se opreste brusc, si se aude un zgomot ciudat cand franez. Ce-ar putea fi?

Paul: Sa vedem ce are. Inainte de toate, trebuie sa-i schimbam uleiul. Apoi, trebuie schimbate filtrul de ulei si filtrul habitaclu.

Marian: Am inteles, si acestea la cat se ridica?

Paul: In fine, tu stii ca eu ti-am facut mai mereu o reducere, sa spunem 100 de euro, e bine?

Marian: Ei, da. Dar ce este cu zgomotul acela ciudat care se aude cand franez?

Paul: Da, zgomotul acela ciudat vine de la amortizoare. Nu-ti face griji. Le schimbam si pe acelea, pentru ca e foarte important controlul masinii. Se stie ca amortizoarele uzate influenteaza in mod negativ controlul masinii in curbe. E mai bine sa fim precauti, nu?

Marian: Bineinteles, mai ales cand vine vorba de propria siguranta. Ce altceva mai trebuie sa schimbam?

Paul: Mai trebuie sa schimbam si placutele de frana, sunt destul de uzate, si acum daca tot ai adus-o aici….

Marian: Da, ai dreptate. Ti-o las aici s-o pui la punct. Cand pot veni s-o iau?

Paul: Maine, la ora patru va fi reparata. Te astept.

Marian: Pe maine, multumesc mult Paul. Facem atunci socoteala.

Paul: Sigur, stai linistit. Pe maine, Marian!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url