La Politie - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Maria: Buna ziua, domnule.

Functionarul: Buna ziua, doamna, va pot ajuta?

Maria: Da, va rog, doresc sa-mi refac cartea de identitate, si sa-i fac si fiului meu una.

Functionarul: Sa vedem, de ce vreti o carte de identitate noua?

Maria: Pentru ca am pierdut-o pe cealalta.
Functionarul: Da, sigur. Prima data, trebuie sa mergeti la ghiseul nr. 3 al chesturii pentru a face o cerere de eliberare a unei noi carti de identitate. Apoi trebuie sa faceti si o plangere de pierdere sau furt, si sa platiti o taxa de 10 euro. Aveti nevoie si de doi martori pentru aceasta procedura, trei poze si un alt document de identitate.

Maria: Am inteles, si pentru fiul meu minor?

Functionarul: Pentru fiul dvs. trebuie ca ambii parinti sa fie prezenti, iar daca acest lucru nu este posibil, aveti nevoie de o procura de la parintele absent. Se plateste o taxa de 5 euro, 3 poze, si cererea tip.

Maria: Cat e valabila?

Functionarul: 10 ani in ambele cazuri.

Maria: Va multumesc mult, domnule, ati fost foarte amabil!

Functionarul: Eu va multumesc, o zi buna!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url