Partile Corpului - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Marian: Sunt un baiat cu ochii albastri, am parul blond, si ma consider o persoana slaba deoarece am 68 de kilograme la o inaltime de 1.80. Am o constitutie atletica.

Ana: Eu am parul saten si lung si ochii negri. Ma consider o persoana normala pentru ca am 1.70 si 58 de kilograme. Ma simt bine in pielea mea. Am nasul carn.

Catalina: Eu am parul scurt roscat si ochii verzi. Dintotdeauna mi-a placut sa am parul scurt. E adevarat ca sunt
putin cam scunda, am 1.58, si plinuta, cu o greutate de 60 de kilograme, dar toti ma plac asa cum sunt , si eu ma simt bine cu mine insami. Pielea mea e deschisa la culoare.

Robert: Sunt un baiat cu ochii caprui si parul meu este saten inchis. Sunt putin supraponderal, am 95 de kilograme la o inaltime de 1.85. Unii imi spun ca sunt gras si robust, si ca trebuie sa slabesc neaparat.

Radu: Eu am ochii verzi-albastri si parul blond inchis. Sunt sub greutate pentru ca am 1.78 si 60 de kilograme. Fac foarte mult sport, si de aceea sunt asa slab, cum imi spun prietenii. Eu zic ca sunt in forma. Voi ce credeti?
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url