Reintregirea Familiei - - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Functionarul: Buna ziua, doamna. Va pot ajuta cu ceva?

Dana: Da, ma scuzati, buna ziua. Sunt un pic confuza.

Functionarul: Va rog, incercati sa va reveniti. Spuneti-mi, cu calm, ce doriti?

Dana: In fine, problema e ca eu sunt straina si nu cunosc bine legea in vigoare care reglementeaza procedurile de intregire a familiei. Dumnevoastra stiti, ca noi, strainii, avem acest drept de a aduce familia langa noi.

Functionarul: Sigur, sunteti in locul potrivit. Pentru a putea incepe aceste proceduri trebuie sa-mi dati niste documente personale si date despre familia dvs, va rog.

Dana: Bineinteles, ce va trebuie?

Functionarul: Inainte de toate, am nevoie ca dvs. sa completati acest formular de reintregire a familiei. Apoi, imi trebuie cateva date personale despre familie, data si locul nasterii, ocupatia, venitul lunar si anual, precum si copiile acestor documente.

Dana: Uitati aici, toate documentele. Saptamana trecuta am vazut un anunt cu toate actele necesare, dar nu eram sigura. Oricum, aici, in acest dosar aveti toate actele cerute.

Functionarul: Permiteti-mi sa verific, va rog. Spuneti-mi , va rog, de cat timp aveti contract de munca?

Dana: De aproape 7 ani sunt angajata cu contract cu norma intreaga pe perioada nedeterminata. Patronul meu a fost de acord sa ma ajute cu aceste formalitati si sa-mi plateasca taxele pentru ca eu sa pot beneficia de acest drept pe care statul roman il ofera strainilor aflati in legalitate.

Functionarul: Foarte bine, datele sunt valabile. Fisa dvs. cu contributiile e la zi, totul e in regula. Intr-o luna veti primi permisul de reintregire la adresa indicata in formular, care va va permite sa va aduceti familia aici.

Dana: Va multumesc mult, doamna, ati fost foarte amabila.

Functionarul: Nu aveti pentru ce. E in regula. Va urez o zi buna.

Dana: Si dvs.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url