Starea de Sanatate - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Ana: Buna Elena, ce faci?

Elena: Buna, Ana, din pacate nu prea bine.

Ana: Ce ai?

Elena:: Am racit, am febra si ma doare gatul.

Ana: Imi pare rau. Trebuie sa te duci la medic, neaparat. Respiri greu?

Elena: Da, am senzatia ca ma sufoc, si am nasul infundat. Simt ca nu mai am energie.

Ana: Ai buzele uscate din cauza febrei. Uite-l si pe Marian. Ce-ai patit la picior, de ce mergi asa schiopatand?

Marian: Buna, fetelor. A, am glezna luxata. Ma doare foarte tare de sase zile.

Ana: Ai fost la doctor?

Marian: Da, mi-a dat un analgezic puternic, si un unguent local.

Elena: Simti vreun efect?

Marian: Da, e un pic mai bine ca inainte, dar durerea e inca puternica.

Ana: Pari obosit, deprimat.

Marian: Da, pentru ca sunt o persoana activa, si acum trebuie sa stau in pat, fara sa fac nimic. Nu-i usor.

Ana: Va las, baieti, sanatate amandurora.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url