Despre Hobby-uri si Activitati Recreative - Invata Gratuit Rapid Online Singur cu / fara Profesor


Ana: Buna! Sunt Ana. Sunt studenta si imi place foarte mult sa calatoresc in timpul liber. Am vazut aproape toata Europa. Ultima data am fost la Paris. Este intr-adevar un oras frumos! Tu ce faci in timpul liber?


Maria: Buna, Ana! Eu sunt Maria. Am terminat studiile si acum lucrez ca functionar la primarie. De obicei, in timpul liber, imi place sa citesc sau sa ascult muzica. Aceste doua activitati ma relaxeaza foarte mult!


Renzo: Pe mine ma cheama Renzo si sunt avocat. Nu am prea mult timp liber deoarece serviciul nu-mi permite, dar, uneori, atunci cand gasesc un pic de timp, de obicei fac sport. Imi place sa alerg in parc , daca e vreme buna, daca ploua, de exemplu, ma duc la piscina sa inot. Sportul ma ajuta la mentinerea unei stari bune de sanatate si ma elibereaza de stresul cotidian.



Rina: Buna tuturor! Eu sunt Rina si , din fericire, am mult timp liber. Sunt eleva in anul trei de liceu. In timpul liber, imi place sa ies cu prietenii in oras, la film sau pur si simplu sa ma plimb. In weekend , imi place sa navighez pe internet. Sunt o persoana foarte sociabila si am multi prieteni peste tot!


Antonio: Eu sunt Antonio. Imi petrec aproape tot timpul liber gatind. Bucataria italiana este marele meu hobby!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url