Despre membrii familiei - Invata Gratuit Rapid Online Singur cu / fara Profesor

Giovana: Buna, Maria. Ce placere sa te revad! Ce mai faci?

Maria: Buna, Giovana, ce mai faci? Nu-mi vine sa cred! Ce faci aici?

Giovana: Bine, multumesc. M-am mutat aici, la Firenze. Si familia?

Maria: Toti sunt bine, din fericire. Fratele meu locuieste in Anglia alaturi de sotia si cei doi copii.

Giovana: Si sora ta? Ea ce face?

Maria: In fine, sora mea nu s-a casatorit inca. Locuieste cu parintii la Milano si isi continua studiile.

Giovana: Am inteles. Toti sunt sanatosi. Si tu?

Maria: Eu m-am logodit acum un an. Anul viitor ma voi casatori cu Giorgio. Tu, in schimb?

Giovana: Din pacate, eu sunt singura la parinti si ai mei s-au retras la tara. Acolo le e mai bine. Locuiesc aici, la Firenze, cu o verisoara, fiica matusii Ana si a unchiului Pietro din Torino. Lucrez ca asistenta , iar ea inca studiaza.

Maria: Nu te-ai casatorit?

Giovana: Nu, voi ramane fata batrana daca nu ma grabesc!

Maria: Fii serioasa, esti asa tanara. Sigur vei gasi persoana portivita pentru tine.

Giovana: Sigur, e vointa lui Dumnezeu. A fost o mare placere . Da-mi numarul tau de telefon , nu-l mai am. Te sun intr-o zi sa iesim ca inainte!

Maria: Cum sa nu, scrie… Bine, ne vedem zilele acestea. Acum te las.

Giovana: Saluta-ti si familia din partea mea! La revedere!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url