In cautarea unui loc de munca - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor


Bună, Nick. Încotro mergi?

Bună, Susan. Scuze. Nu te-am văzut. Mă îndrept spre un interviu pentru un loc de muncă şi sunt un pic stresat. Nu am mai făcut asta de ceva timp şi simt că nu mi-am pregătit toate răspunsurile așa cum ar trebui.

Ce coincidenţă. Și eu merg la un interviu.

A. La Smith&Smith?

Da. Pentru postul de secretară. Tu?



Păi, m-au întrebat despre experienţa în contabilitate. Cred că nu mai au nevoie de operatori. Deci, sper ca experienţa mea să fie suficientă pentru a ocupa postul. Chiar am nevoie de acest job. Am câteva datorii şi niște rate uriașe de care trebuie să am grijă, și, acum că firma noastră a dat faliment, am fost forţaţi să căutăm altceva. Şi tu? Ce face fetița?

Suntem bine. Tocmai am terminat și eu concediul de maternitate şi caut un loc de muncă mai bun.

Ai avut probleme cu angajatorul din cauza asta?

A, nu. Doar că aș fi vrut eu un program de lucru mai lejer. Mama mă ajută cu copilul, dar e și ea ocupată.

Atunci, caută o dădacă.

Nu cunosc pe nimeni şi nu-mi place ideea de avea străini în casă sau pe lângă fiica mea.

Cunosc sentimentul. A, uite, am ajuns. Intră tu prima. Eu am să fumez o țigară. Și mult noroc!

Mulțumesc. Și ție la fel. Ne mai vedem.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url