In Clasa la Scoala - Dialog Text Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor


Bună dimineaţa, D-na profesoară. Îmi cer scuze că am întârziat. Am pierdut autobuzul.

Nu-i nimic, Sean. Sunt doar câteva minute. Mergi la locul tău. Deci, copii, mă gândeam să schimbăm ceva în sala de clasă până săptămâna viitoare. Ştiţi că aşteptăm pe cineva de la Comisia Judeţeană.

La ce v-aţi gândit, D-na profesoară?


Mă gândeam că ar fi frumos să schimbăm puţin aspectul, să acoperim catedra cu ceva mai frumos şi cred ca voi aduce un ceas. Îl vom pune pe perete, deasupra uşii. Şi vom schimba tablourile astea vechi. Nu-mi mai plac.

Şi lăsăm pereţii goi?

Ei bine, asta e treaba voastră: să îi umpleţi cu proiecte, schiţe, orice credeţi că merge.

Mie îmi place ideea. Fiind o clasă de Filologie, ar fi frumos să atragem atenţia asupra civilizaţiilor vechi, asupra Imperiului Roman, a Colosseumului. Am putea să desenăm şi să facem şi câteva proiecte cu statistici.

Exact la asta m-am gândit şi eu. Păi, asta este. Să vedem ce puteţi face.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url