In vizita prin Romania - Dialog Text Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor


Doi prieteni au o discuție on-line. Se aud și se văd unul pe altul dar sunt 3000 de km care îi despart.

Paul, cum e România?

E cea mai frumoasă țară din Europa de Est. Sunt foarte multe stațiuni turistice, mănăstiri, monumente, castele medievale și ruine antice. România are atât de multe locuri magice pe care le poți vizita...

Mi-ar plăcea să vizitez România într-o zi. Și poate tu vei fi ghidul meu.

Bineînțeles. Mi-ar plăcea foarte mult. Știi, sunt câteva locuri pe care nici eu nu am apucat să le vizitez. Țara noastră are numeroase obiective turistice. Aș fi mândru să spun că am văzut doar un sfert dintre acestea, dar nu sunt sigur că e adevărat.


Serios? E fantastic. Voi programa atunci o călătorie în România cât mai curând. Trebuie să mă duci la Marea Neagră și la munte. Carpații m-au atras încă de când am auzit că trăiești în România.

De fapt Carpații ascund multe. Sunt acolo stațiuni minunate și Parcuri Naționale, peșteri uimitoare, stânci renumite cu forme ciudate, șlefuite de vânt și timp.

Așa e. Mi-ai trimis o vedere cu sfinxul. La acela te referi, nu?

Da, la acela și la multe altele... Trebuie să vii aici și să vezi cu ochii tăi natura, dar și orașele și castelele construite de oameni cu secole în urmă. Este Castelul Bran, Castelul Peleș, Biserica Neagră din Brașov...

Voi veni cu siguranță. Te voi ține la curent.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url