Timpul liber, Distractie, Activitati Amuzante si Jocuri - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor



Hei, băieţi, ce aveţi de gând să faceţi după cursuri?

Este o zi numai bună de mers în parc. Poate bem un suc sau ceva.

Fetelor le e foame. Ce spuneţi de o pizza? Am putea merge în acel loc nou, Hazard, să vedem cum este.

Am auzit că au făcut o treabă foarte bună. Vărul meu a luat o pizza de acolo zilele astea. El spune că e delicioasă.

Perfect. Mâncăm acolo, atunci. Şi după aceea? Mergem să vedem un film?



Am o idee mai bună. Să vedem piesa de teatru pe care colegii noştri au pregătit-o pentru diseară.

Ei, eu cred că va fi plictisitor.

Şi eu. Sunt puţin curios, dar m-aş lipsi.

Haideţi, băieţi! Sora mea joacă şi ea în seara asta. Ar putea fi distractiv.

Păi... Bine... Fie!

Ne întoarcem, atunci, să îi susţinem pe cei mici. Ne vom distra, o să vedeţi.

Da! Da!... Şi, apoi, mâine, mergem la film.

Bineînţeles. Mergem unde vrei tu.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url