Vacanta la munte - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor


Bună dimineaţa, copii. Lipseşte cineva?

Doar Jane. Am vorbit cu ea acum 2 minute. O aduce mama ei, dar au avut o mică problemă cu maşina. Acum sunt pe drum.

OK. Nu cred că va fi nicio problemă. Trenul nostru pleacă peste douăzeci de minute. Deci, v-aţi documentat asupra Munţilor Grampian?

Am căutat câte ceva pe internet.

Şi? Eşti impresionat?

Desigur. Sunt cei mai înalţi munţi din Regatul Unit. Vom vedea şi Ben Nevis?

Păi, de asta mergem acolo. Vom urca pe creastă, dar itinerariul nostru va consta şi în a vizita frumuseţile oraşului Fort William. Vom face o călătorie cu gondola, şi vom admira Comorile Pământului, Linnhe Loch şi Lacul de la Jumătatea Drumului...


Veţi fi cu siguranţă uimiţi de aceste frumuseţi. Am mers acolo cu colegii de şcoală când eram de vârsta voastră. Este o experienţă unică.

Stiţi, şi tatăl meu a mers acolo cu colegii de şcoală.

Este un fel de tradiţie în rândul profesorilor de geografie aceea de a-i duce acolo pe elevii lor. Este cea mai bună metodă de a preda această lecţie.

Vom putea vizita şi Loch Ness? Vom savura cu siguranţă poveştile locale!

Sigur. Dacă ne încadrăm în program, vom trece şi pe acolo puţin.

Grozav!

Perfect. A ajuns şi Jane. Să urcăm în tren. Vom pleca în scurt timp.

Bună ziua, doamnă Wade. Ne pare rău că am întârziat.

Nu e nici o problemă. Aţi ajuns la timp. Să mergem.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url