Cat e ceasul? - Traducere Conversatie in Limba Romana - Invata Gratuit Rapid Online Singur cu / fara Profesor

Dana: Scuză-mă Sorana, ai ceas?

Sorana Da, am, este un ceas nou. Este electronic. E cadou de la mama mea de Crăciun.

Dana: Foarte frumos este. Cât e ceasul?

Sorana Nu știu, ceasul meu arată 8 jumătate, dar nu merge bine, se oprește. Cred că trebuie sa scot bateria veche și să-i pun alta nouă.

Dana: Te întreb deoarece am curs la 12 fix. Ceasul meu de obicei merge bine, nici n-o ia înainte, nici nu rămâne în urmă, dar acum nu funcționează. Nu vreau să ajung nici devreme nici târziu. Vreau să ajung la timp.

Sorana Întreabă pe acel domn care este în stație. Te las acum deoarece trebuie să merg la teatru cu o prietenă.

Dana: Pa. Distracție plăcută.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url