Doctorul de Familie - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Ana: Buna ziua, domnule doctor Popescu.

Doctorul: Buna, Ana? Ce faci?

Ana: Nu prea bine, domnule doctor, m-am simtit cam obosita in ultimul timp. Nu stiu ce mi se intampla.

Doctorul: Sa vedem fisa ta medicala. De cat timp te simti asa?

Ana: Mm, de cateva zile. Adevarul e ca am lucrat mult in ultimul timp, aceasta ar putea fi cauza starii mele rele.

Doctorul: Da, trebuie sa faci analizele de sange sa vedem ce nu e in regula cu organismul tau. Hai sa luam tensiunea. Intinde mana si strange pumnul te rog. O, da , tensiunea e destul de mare. Trebuie neaparat sa iei medicamente, altfel starea ta se va agrava. Cred ca motivul este stresul cotidian.

Ana: Posibil.

Doctorul: Spune-mi te rog, fumezi mult?

Ana: Ei da, fumez aproape un pachet intreg, si beau si multa cafea ca sa rezist mai mult la serviciu.

Doctorul: Da, din pacate organismul simte asta si reactioneaza. Incepand de astazi, trebuie sa incetezi sa mai fumezi si sa reduci consumul zilnic de cafea: o ceasca si nimic mai mult. Am sa-ti prescriu o reteta cu medicamente pentru tensiune si un complex de vitamine care sa hraneasca organismul corect. Trebuie, de asemenea, sa eviti sa mananci grasimi si bauturi dulci, adica sa adopti un regim de viata mai sanatos. Mai multe fructe si legume, carne slaba.

Ana: Si, spuneti-mi domnule doctor, aceste medicamente au efecte secundare , somnolenta sau….

Doctorul: Nu, nu au niciun fel de efecte de acest gen, stai fara griji. Trebuie doar sa fii atenta la ce mananci si sa le iei la timp. Te astept peste o saptamana cu rezultatul analizelor.

Ana: Multumesc mult, domnule doctor, ne vedem peste o saptamana.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url