La Concert - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor


Hei, Tim. Tata mi-a luat două bilete pentru concertul de săptămâna viitoare. Vrei să vii cu mine să îi vedem pe Bon Jovi?

Glumeşti? Voi veni cu siguranță. Aştept momentul ăsta de doi ani şi, când am reuşit în sfârşit să o conving pe mama să mă lase să merg, s-au terminat toate biletele. Ai auzit despre nebunia pe care Bon Jovi a declanşat-o în SUA, luna trecută? Biletele s-au vândut imediat.

Da, am auzit că s-au întâlnit cu aproape 550.000 de fani. Cred că au câștigat o mulțime cu The Circle Tour.

Peste 50.000.000 $ dacă îmi amintesc bine. Abia aştept să îi văd aici, în Londra. Arena e gata, iar fanii sunt nerăbdători.



Ştiu. Nu mai sunt nici bilete deja. Mă întreb dacă se va repeta povestea din SUA.

La ce te referi?

Pai, au avut playlist-uri diferite în fiecare noapte. Vor cânta la Londra, cateva nopţi la rând. Crezi că nouă ne vor oferi "cópii" dupa primul concert începând cu cea de-a doua noapte?

Oh, nu mi-aş face griji în privința asta. Ei sunt profesionişti şi nu ar avea succesul ăsta imens dacă și-ar bate joc de oameni.

Ai dreptate. Pentru o clipă m-am îndoit de calitatea muncii lor.

Ştiu că cel puțin eu voi fi absolut încântat sa fiu lângă ei.

Ai dreptate. Abia aştept să cântăm împreună săptămâna viitoare.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url