Activitati preferate - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

N – Bună, Alice!

A – O! Bună, Nick! Ce faci?

N – Bine, mulțumesc. Vreau să ți-l prezint pe fratele meu, Sam.

A – Bună, Sam.Îmi pare bine să te cunosc. Eu sunt Alice, colega fratelui tău.

S – Și mie îmi pare bine, Alice. Am auzit multe despre tine.

A – A, da? Lucruri bune sau rele?

N – Ambele. (Râde.)
A – Și, câți ani ai, Sam?

S – Am 17 ani. Sunt la liceu.

N – Este în echipa de fotbal. Este portarul, și se descurcă chiar bine. Vrei să mergem vreodată să-l vedem cum joacă?

A – Sigur. Nu prea îmi place fotbalul, dar aș putea să privesc.

S – Cât despre mine, mă bucur de fiecare secundă pe care o petrec pe terenul de fotbal. Dar, Alice, ție ce îți place?

A – Păi,... să zicem că îmi place să merg la cumpărături. (Râd cu toții)

S – Cărei fete nu-i plac cumpărăturile sau înghețata? Altceva?

A – Îmi place să citesc. Iubesc literatura, sau mai bine zis, poezia.

N – Știi, Sam, Alice scrie articole pentru revista școlii. Este foarte deșteaptă.

S – Toți trei suntem. Păi, ar trebui să plec. Trebuie să începem antrenamentele pentru meciul de sâmbătă.

A – OK. Atunci, poate ne vedem din nou sâmbătă.

S – Sigur. Mi-ar plăcea să vă văd pe amândoi acolo. Aveți grijă de voi.

N – Și tu, Sam. Dă tot ce ai mai bun pe terenul ăla.

S – Așa am să fac. Pa pa.

A – Pa, Sam. (către Nick) Nu mi-ai spus niciodată că ai un frate.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url