Despre Familie si Studii - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

-Salut, Jan. El este fratele meu, Mike.

-Salut, Mike. Îmi pare bine să te cunosc. Știi, Ben, și pe verișorul meu îl cheamă tot Mike. E în Londra acum. Mătușa și unchiul meu au vrut ca el să învețe acolo. E prietenul meu cel mai bun, deși vorbim doar o dată pe săptămână.

-Ce studiază acolo?
-Economie și Științe politice... sau ceva de genul ăsta.

-Interesant.

-Mi-ar plăcea să vizitez acest colegiu într-o zi.

-Poate mergem, Ben. Trebuie să vorbesc cu el mai întâi și apoi ne putem pregăti pentru o excursie la Londra.

-Va trebui să discutăm cu părinții noștri, mai întâi, dar nu cred că vor fi probleme.

-Tata e puțin mai exigent. Dar noi suntem doi și el e unul singur.

-Ok. La mine nu sunt inconveniente. Ei știu că vărul meu și cu mine suntem de nedespărțit. Și, în plus, e bunica acolo. Păstrăm legătura pentru a stabili data, atunci.

-Sigur. Așteptăm telefonul tău.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url