Anotimpul Favorit - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

-Bună Mary. Ești bine?

-Nu, nu sunt bine. Urăsc zăpada asta! Când se va termina oare?

-Păi, lumea spune că e ultima oară când mai ninge iarna asta. Sper că au dreptate.

-Of, vreau să vină vara!
-Și eu. De fapt, anotimpul meu preferat e primăvara. Sunt născută pe 7 Aprilie, deci primavara e anotimpul meu. Ador copacii înfloriți.

-Și acum sunt acoperiți de zăpadă. Primăvara e bine, dar mie îmi place vara. Abia aștept să merg la plajă în vacanță. Dar acele trei luni par atât de departe...

-Hei, înveselește-te! Vor veni înaine să-ți dai seama!

-Da, știu. Nu e vorba că urăsc iarna. Îmi plac bătăile cu bulgări, plimbările cu sania, oamenii de zăpadă... Dar este foarte frig și e ghețuș. Mereu mi-a fost frică de gheață.

-Și mie. Dar nu e gheață în curțile noastre. Ce zici să facem un om de zăpadă azi? Ne încălzim puțin și vom fi gata pentru o după-amiază în zăpadă.

-Bine. Dar trebuie să mă schimb mai întâi. Vino peste două ore în fața casei mele.

-Perfect. Voi veni. Îmi voi aduce pălăria şi două bucăţi de cărbune.

-Eu aduc morcovul.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url