Transmitem Salutari - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

– Bună ziua, domnule Smith.

– Bună, Mark. Cum te simți azi?

– Bine, mulțumesc. Dumneavoastră?
– Sunt bine și eu. Am auzit că ai fost bolnav. Te simți mai bine?

– Da, am fost răcit, dar acum sunt mai bine. M-a îngrijit mama.

– Mă bucur să aud asta. Și mama ta, se simte bine și ea?

– Da, e bine. De fapt, mă rugase să o salut pe doamna Smith din partea ei. Îi puteți transmite dumneavoastră?

– Sigur. Am să-i spun că m-ați rugat să o salut. Aveți numărul nostru de telefon, nu? Îmi amintesc că soția mea mi-a spus că trebuia să discute cu mama ta zilele astea.

– Da. Am să-i spun mamei să o sune imediat ce ajung acasă.

– OK, perfect. Transmite-i toate cele bune. Trebuie să plec acum, Mark. Avem ședință.

– Atunci, succes, și să aveți o zi bună, domnule.

– Și tu la fel, Mark. Pa pa.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url