Despre Mine - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

...
Am studiat Economia aici, în București, și când am terminat mi-am găsit o slujbă. Sunt foarte mândră de evoluția carierei mele de până acum. Nu pot vorbi de o carieră în adevăratul sens al cuvântului, așa cum o fac profesioniștii, dar cred că mai am destul timp pentru asta. Sunt tânără și în clipa de față câștig destul cât să duc o viață decentă.
Pe prietenul meu îl cheamă Dan.
A terminat primul din clasă la Ingineria Calculatoarelor. Suntem născuți în același an, ceea ce îl face puțin imatur în ochii mei, dar ne distrăm de minune împreună și ne place să petrecem timpul în compania celuilalt.
Ne place să ieșim în oraș cu toți prietenii noștri. Râdem foarte mult și vorbim despre lucruri pe care nu le putem spune altcuiva. Povestim întâmplări de la serviciu sau de la facultate, ne amintim de vremurile când eram încă acasă, sau vorbim despre noutăți pe care le auzim pe internet sau la televizor.
Este plăcut să cunoști oameni care chiar te iubesc și pe care îi interesează de tine. Nu aș putea să trăiesc fără să fiu înconjurată de toți aceștia.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url