La Zoo - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

-Bună, Johanna. Ce mai faci? Nu ne-am mai văzut de mult.
-Din păcate, așa e. Sunt bine, mulțumesc. Am fost foarte ocupată. Și acum, mi-am luat o pauză și am venit la Grădina Zoologică să mă liniștesc puțin. Știi că priveliștea asta magnifică a avut mereu o influență pozitivă asupra mea.
-Da, așa e. Cred că animalele au puterea asta asupra oamenilor. Sunt aici su sora și cu nepoțica mea. E aici să se minuneze de vietățile pe care le-a lăsat Dumnezeu pe Pământ.
-O, ce drăguț. I-ai arătat puii de căprioară?

-Da, i-a văzut. Sunt atât de drăguți. A văzut și maimuțele. O mamă își curăța puiul și a determinat-o să pună atâtea întrebări... Știe acum că animalele au și ele părinți, frați și surori, că trăiesc în familii, și că fiecare mamă își iubește și își îngrijește puii. Era atât de scumpă când întreba chestiile alea...
-Îmi imaginez că și animalele au fost uimitoare. Cui ar putea să nu-i placă un asemenea loc?
-O aducem aici, de fapt, o dată pe săptămână. După grădiniță mereu întreabă dacă putem să mergem să vedem leii.
-Nu îi este frică de ei?
-Nu prea. Înțelege că sunt prinși în cuști și că nu este în siguranță foarte aproape de ei, dar ar pierde ore în șir să-i privească plimbându-se de colo-colo regește, așa cum sunt ei.
-Sunt ființe elegante, dar sunt atât de periculoși!
-Așa cum e și ursul ăla uriaș. Este o încântare să îl vadă stând în picioare. Este atât de curioasă și de atentă la toate detaliile, că frica nici nu intră în discuție.
-Va fi o elevă ageră. E deja isteață.
-Da, este. Uite, e fetița aceea de acolo. Vrei să o saluți?
-Îmi pare rău. Poate altă dată. O să-i fac doar cu mâna. Chiar trebuie să plec. Scuză-mă, Monica.
-Nu-i nimic. Pa, atunci, și sună-mă într-o zi. Poate ieșim împreună.
-Sigur. Ar fi plăcut. Pa pa.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url