O Seara la Restaurant - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

- Bună seara, domnule. Bine ați venit la Restaurantul DoveTail. Ați vrea să comandați ceva?
- Da, dar mai aștept câteva minute. Aștept pe cineva.
- Cum doriți. Și vinul, îl aduc mai târziu?
- Nu, îl vreau acum. O sticlă de Chardonnay, vă rog.
- Imediat.
....
- Bună, scuze că am întârziat. Ce faci?
- Bine. Ia loc. Tu ești bine?
- Da, sigur. Comandăm?
- Bineînțeles. Nu am comandat încă. Nu știam ce vrei (să mănânci).
- Să vedem. Îmi dai un meniu, te rog?
- Iată-l. Eu am să iau o friptură. Am auzit că e specialitatea lor.
- A, bine. Atunci, să luăm una și o salată.
....

- Doriți să comandați acum?
- O friptură și o salată pentru doamna și, pentru mine, o porție mare de friptură.
- Ce doriți să beți?
- Eu vreau o apă.
- Pentru mine, vinul e destul. Mulțumim.
- Voi reveni într-o clipă.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url