Unde Locuiesti? - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

-John, ai putea să îmi împrumuţi notiţele tale de la ora de Finanţe? Am rămas în urmă şi aş vrea să fiu pregătit ora următoare.
-Sigur. Dar sunt acasă. Dacă vrei poţi să vii cu mine după ore.
-OK. Stai departe?
-La 5 minute de aici. Sau, dacă vrei, le pot aduce mâine la şcoală.
-Nu. Aş prefera să le copii în seara asta. Mâine am altceva de făcut. Te superi dacă vin cu tine acasă?
-Deloc. Chiar te rog.
-Aşadar, unde stai?
-Locuiesc cu fratele meu pe Strada Libertăţii. Am închiriat un apartament. Ştii unde vine?
-Cred că faci dreapta vis-a-vis de magazinul acela de haine New Yorker, pe Strada Regelui.
-Da, aceea e. Chiar pe colţ e un supermarket. Stăm acolo, aproape.
-Cunosc cartierul. Verişorul meu stă câteva străzi mai departe.
-Perfect. Asta înseamnă că ai să vii în vizită mai des.
-Sigur, dacă nu te superi.
-Deloc. Fratele meu nu e niciodată acasă. Atunci, ne vedem la 3?
-Da. Te aştept la poartă.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url