La Posta - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Paris, 10 aprilie 2011

Draga mea prietenă,
Ți-am scris trei scrisori dar răspuns nu am primit de la tine. Ești bine? Eu sunt în Franta de o lună. Studiez limba franceza la Universitate. Încă nu mi-am făcut prieteni aici dar în cartierul unde locuiesc eu sunt mulți studenți din țara noastră. Este foarte frumos aici în Paris și vreau să-mi caut serviciu când termin studiile.
Limba franceza este dificilă dar îmi place foarte mult. Nu fac multe greșeli.
Îmi lipsești. Τe salut pe tine si pe prietenii noștri. Aștept o scrisoare sau un telefon de la tine.
Cu prietenie,
Radu




Functionara: Buna ziua, domnule, doriti ceva?
Radu: Buna ziua, da va rog, as doti sa expediez o scrisoare in Statele Unite. Se poate?
Functionara: Sigur, dati-mi cartea dvs. de identitate.
Radu: Uitati.
Functionara: Completati mai intai acest formular tip.
Radu: da, sigur, uitati , e bine?
Functioanara: Sa vedem, da. Trebuie sa cumparati un timbru de 50 de centi si un plic normal. Vi le dau acum.
Radu: Cat costa?
Functionara: Plicul impreuna cu timbrul costa un euro,. Puneti va rog scrisoarea pe cantar, ca sa vedem cat cantareste, 100 de grame.
Radu: Cat va datorez pentru expedierea scrisorii?
Functionara: Spuenti-mi cum doriti s-o trimiteti, par avion sau in regim normal?
Radu: Par avion, va rog, cand ajunge la destinatie?
Functionara: Atunci trebuie sa-mi dati 10 euro. Scrisoarea ajunge intr-o zi.
Radu: Va multumesc mult, la revedere!
Functionara: La revedere.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url