La Stomatolog - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Marian: Buna ziua, domnule doctor.

Stomatologul: Buna ziua, Marian, a trecut atata timp de cand nu ne-am mai vazut. Ce mai faci?

Marian: Din pacate, nu prea bine, ma doare dintele de aproape o luna, dar nu am avut timp sa vin la dentist.

Stomatologul: Sa vedem despre ce-i vorba, molarul superior e afectat, caria a distrus mare parte din materialul dentar.

Marian: Trebuie sa-l scoateti?

Stomatologul: Nu, inca poate fi salvat, iti pun plomba, in regula?

Marian: Cum spuneti.

Stomatologul: Iti fac anestezie, lasam dintele trei minute, dupa care trecem la treaba.

Marian: Au, ma doare, injectia sau dintele, nu stiu.

Stomatologul: Gingia e toata rosie si umflata, inca putin, gata am terminat. Sa vedem: zona e deja amortita, putem sa lucram acum. Daca te doare, imi spui.

Marian: Aha.

Dupa 20 de minute

Stomatologul: Aproape am terminat, musca, e prea inalt?

Marian: Da, un pic aici.

Stomatologul: Mm, trebuie sa-l mai slefuim putin, acum musca din nou.

Marian: Nu mai simt nimic, e perfect asa. Dati-mi oglinda, sa-l vad, va rog.

Stomatologul: Uite, cum ti se pare?

Marian: Nu se vede nimic, e ca si nou, va multumesc domnule doctor. Cat ma costa?

Stomatologul: 50 de euro. Mi-a facut placere sa te revad. Sa-i saluti si pe parinti din partea mea.

Marian: O zi buna, si multumesc din nou!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url