Discutie In pauza, Ora de educatie fizica - Dialog Text Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor


Bună, Jessica. Ce faci?

Bună. Îmi caut adidaşii. Îmi amintesc că i-am pus în geantă dimineaţă, dar nu mai sunt aici.

Erau scumpi? Poate i-a luat cineva.

Au costat mai mult decât adidașii obișnuiți. Dar colegii mei de clasă nu sunt așa. Ei sunt bogați.

Bine, atunci, poate i-ai dus afară și nu-ți mai amintești. Nu i-ai pus în vestiar?

A, ai dreptate. I-am pus acolo acum câteva ore, dar am uitat complet. Trebuie să mă schimb de haine. Urmează ora de Educaţie fizică.



Profesorul vă scoate afară? Noi ne-am antrenat ieri în sala de sport.

N-am nici cea mai mică idee. Aş vrea eu să rămânem în sală şi să jucăm handbal. Dar se pare că trebuie să dăm un test.

Succes, atunci. Şi după asta? Te duci acasă?

Da. Sper că profesorul ne va lăsa să plecăm mai devreme.

Am vrut să te văd iar, dar îţi fac o vizită mâine.

Vroiai să-mi spui ceva?

Nu, vreau doar să pierdem timpul împreună. Se pare că niciodată nu mai avem timp să petrecem împreună.

Ştiu. Ascultă, trebuie să plec. Începe ora şi nici nu m-am îmbrăcat încă.

OK. Ai grijă de tine. Ne vedem mâine.

Şi tu. Pa pa.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url