La bunici la tara - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor


Deci, spune-mi, Robert, cum a fost vara asta?

A fost minunată. Am fost la bunicii mei. Locuiesc la ţară, într-un sat din South Oxfordshire.

Serios? Unchiul meu locuieşte în zonă. În Moulsford, la jumătatea drumului dintre Oxford și Reading.

Bunicii mei locuiesc chiar în satul următor, în South Stoke. Petreceam zile întregi în Moulsford când eram mic. Prietenul meu cel mai bun era de acolo.

Ce surpriză! Poate ne vom întâlni acolo vara viitoare. Va trebui neapărat să facem o baie în râu, să vizităm pădurile şi câmpiile...



Şi, bineînțeles, vom face o mulţime de poze.

Ne-am înțeles, atunci! Și, ai fost singur acolo?

Vărul meu a fost și el vreo câteva zile, dar părinții lui l-au luat acasă mai devreme. Făcuseră rezervare la un hotel la mare.

Ce tare! Mi-aș petrece toată vacanța de vară la mare. Păcat că nu cunosc pe nimeni acolo.

Mie îmi place mai mult la țară. E destulă apă și aici. Mă distram o mulţime cu prietenii mei pe malul râului când eram mici. Obișnuiam să pescuim și să ne facem costume de scafandri... Eram copii nebuni.

Cu toţii eram. Anul viitor, vom înota împreună în Thames.

Promiți?

Sigur!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url