Pe Plaja la Malul Marii - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor



Ai avut o idee excelentă cu această plajă, Alex. Acum, nu aş mai pleca niciodată din Cape Cod. Sunt privelişti splendide şi o atmosferă absolut fermecătoare.

Ştiu... Când am ajuns aici, mi-am dat seama că nu mai văzusem niciodată un astfel de peisaj. Toată lumea visează să meargă la mare în fiecare vară, să se bronzeze, să ocupe un loc nou pe o plajă însorită, dar aici e totul diferit de jur împrejur.

Îmi dau seama ce este atât de diferit. E mult mai tăcut.


Da, nu este aglomerat deloc. Oamenii spun că e o lume aparte.

Cred că această plajă, Cahoon Hollow Beach, este renumită mai ales pentru împrejurimile sale uimitoare: Oceanul Atlantic pe o parte şi aceste dune înalte pe cealaltă parte.

Şi printre ele se ascunde The Beachcomber. Nu e nici un bar mai bun în zonă.

Ştii, ai dreptate. Mi-ar prinde foarte bine un suc rece acum.

Cred că nu contestă nimeni faptul că cel mai bun mod de a pune capăt unei zile însorite pe plajă este pe un scaun împletit în faţa unei băuturi reci.

Să mergem, atunci. Îmi place să petrec timpul pe o terasă pe plajă, şi, în plus, vreau să văd cu ochii mei locul acela minunat.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url